close


◎Proud Of You◎


Love in your eyes 你眼中充滿愛意

Sitting silent by my side 靜靜的坐在我身旁

Going on Holding hand 沿途牽著你的手

Walking through the nights 漫步整個夜晚


*Hold me up Hold me tight 抱起我 緊緊的抱緊我

Lift me up to touch the sky 讓我能觸摸到天空

Teaching me to love with heart 教導我如何用心去愛

Helping me open my mind 也幫我把心門打開


I can fly 我會飛了

I'm proud that I can fly 我很驕傲我可以飛翔

To give the best of mine 給你最好的我

Till the end of the time 直到時光停頓


Believe me I can fly 相信我,我會飛翔 了

I'm proud that I can fly 我很驕傲我可以飛翔

To give the best of mine 給你最好的我

The heaven in the sky* 在天上的天堂


Stars in the sky 天上繁星

Wishing once upon a time 希望會有一天

Give me love Make me smile 愛的降臨讓我歡笑

Till the end of life 直到我的生命結束為止


Repeat *


Can't you believe that you light up my way 你可相信你已照亮了我的路

No matter how that ease my path 路途如何對我來說都已不重要了

I'll never lose my faith 我絕不會失去我的信心


See me fly看著我飛翔

I'm proud to fly up high 我很驕傲我能夠飛得高

Show you the best of mine給你看最棒的我

Till the end of the time直至時光停頓


Believe me I can fly 我真的會飛翔

I'm singing in the sky 在天上高歌

Show you the best of mine 給你看著最棒的我

The heaven in the sky 在天上的天堂


Nothing can stop me 沒什麼能阻止我

Spread my wings so wide展翅高飛

arrow
arrow
    全站熱搜

    林小豬 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()